Veelgestelde vragen

Dit is een verzamelplaats voor veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten.

  • SMART helpt je met de meest flexibele oplossing om jouw klanten altijd, en op de juiste manier te bedienen. De telefoonservice kunnen we supersnel voor je opzetten. Maar als het plotseling niet bevalt, kun je er elk moment ook weer vanaf. We hebben er alles voor over om jouw klanten de beste ervaring te bieden, zodat jij je op de groei van je bedrijf kunt focussen. 
  • Héél snel. Vanaf het moment dat je akkoord hebt gegeven, zit jouw telefoniste op afstand binnen 24 uur klaar voor je klant. Heb je nog meer haast? Laat het ons weten, dan doen we ons uiterste best om je nog dezelfde dag te helpen. 
  • Je kunt ons bereiken via telefoon, mail, live chat, WhatsApp en sociale media.
  • Ons team van medewerkers verleent onze diensten voor verschillende bedrijven. Hierdoor kunnen wij onze diensten zo voordelig aanbieden. Voor je klanten zal het zijn alsof jouw eigen medewerker op afstand aan het werk is.
  • Onze agents worden intern getraind om zodoende op de juiste en professionele manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten. Dit geldt voor elke branche.
  • Je kunt ons bereiken via telefoon, mail, live chat, WhatsApp en sociale media. 
  • Ben je voor langere tijd niet beschikbaar, vanwege bijvoorbeeld een vakantie? Geen zorgen. Stuur ons een kort mailtje (hallo@smartklantcontact.nl) waarin je aangeeft dat je niet beschikbaar bent en vermeld daarnaast je vakantiedata. 
  • Wij gaan er normaal gesproken vanuit dat je bereikbaar bent om naar je door te kunnen verbinden. Mocht je even niet bereikbaar zijn, stuur ons een kort mailtje (hallo@smartklantcontact.nl). of bel gerust je contactpersoon op om het door te geven. 
  • Vind je het antwoord niet in het overzicht met veelgestelde vragen? Dan kun je ons ook altijd bereiken via deze kanalen:

Klik hier voor een duidelijk overzicht van onze tarieven.

  • Ja, wij werken zonder opzegtermijnen. Je kan op elk moment kosteloos opzeggen.
  • Héél snel. Vanaf het moment dat je akkoord hebt gegeven, zit jouw telefoniste op afstand binnen 24 uur klaar voor je klant. Heb je nog meer haast? Laat het ons weten, dan doen we ons uiterste best om je nog dezelfde dag te helpen. 
  • Je kunt ons bereiken via telefoon, mail, live chat, WhatsApp en sociale media.
  • We stellen een script op om klantcontact zo kwalitatief goed mogelijk te beantwoorden. Het opstellen van een belscript doen we samen met jou. Zo nemen we graag de veelvoorkomende vragen met je door om uiteindelijk samen een duidelijk script te vormen. Daarna kunnen we direct aan de slag met het beantwoorden van jouw telefoon!
  • Laat ons via één van de contactmogelijkheden weten welke wijzigingen je wilt doorvoeren.
  • Héél snel. Vanaf het moment dat je akkoord hebt gegeven, zit jouw telefoniste op afstand binnen 24 uur klaar voor je klant. Heb je nog meer haast? Laat het ons weten, dan doen we ons uiterste best om je nog dezelfde dag te helpen.
  • Zeker! We kunnen in ieder systeem afspraken inplannen en we kunnen systemen koppelen. 
  • Na elk telefoontje dat bij ons binnenkomt, krijg je een gespreksverslag per mail. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. 

.

  • Ja, we plannen direct afspraken voor je in, maken aantekeningen of doen registraties in jouw systeem. In overleg is heel veel mogelijk
  • Voordat onze klantenservicemedewerkers voor je aan de slag gaan, vragen we je om een lijst met contactpersonen.
  • Héél snel. Vanaf het moment dat je akkoord hebt gegeven, zit onze medewerker op afstand binnen 24 uur klaar voor je klant. Heb je nog meer haast? Laat het ons weten, dan doen we ons uiterste best om je nog dezelfde dag te helpen. 
Onze emailservice kan onder andere ingezet worden om kleine inboxen te beheren die lage volumes draaien en daarom weinig aandacht krijgen.
  • We beginnen altijd (met de instructies van onze relaties) met geachte + naam, bedankt voor uw mail. Het is belangrijk om de klant altijd concreet, kort en adequaat antwoord te geven op zijn of haar vraag. We horen, luisteren en praten met de klant en proberen ons daarnaast ook écht in te leven in de situatie. Indien nodig bieden we uiteraard excuses aan en verzamelen zoveel mogelijk gegevens om onze klanten te voorzien van informatie om toekomstige klanten nog beter te kunnen helpen. 
  • Met de SMART. Emailservice vergroot je je bereikbaarheid en zorg je ervoor dat jouw klanten altijd snel en adequaat geholpen worden en nooit meer lang hoeven te wachten op antwoord. Hierdoor heb jij meer tijd om je op de belangrijkste aspecten van je business te focussen. 

Organisaties met een eigen contact- en fulfilment afdeling hebben vaak te maken met hogere kosten. Outsourcing zet vaste kosten om in variabele kosten, zo ben je in staat om effectief te budgetteren. Je hoeft niet te investeren in het trainen van je werknemers of de aanschaf van nieuwe apparatuur en software. Een snelle oplossing bij het eerste gesprek, gemiddelde afhandelingstijd en klanttevredenheid dragen allemaal bij aan het imago van jouw bedrijf. Door je klantenservice uit te besteden bespaar je tijd, geld en extra inspanningen.

SMART. geeft jou toegang tot bekwame expertise. Wij zorgen dat de klant altijd door de juiste persoon geholpen wordt. Onze toegewijde teams helpen je uitstekende klantenservice te bieden die jouw bedrijf het concurrentievoordeel kan geven die het net nodig heeft. De uiteenlopende specialisatie helpt jou om adequaat klantcontact te bieden voor iedere situatie.

  • Het uitbesteden van je klantenservice zorgt ervoor dat jouw klanten de hulp krijgen wanneer zij die het hardst nodig hebben. Wanneer deze hoge bereikbaarheid vergezeld wordt door een contact service van kwaliteit, komen je klanten vaker terug bij jou. In het geval dat je enorm op moet schalen en het volume van je klantcontact stijgt of je juist af moet schalen, kunnen we bij SMART. je altijd helpen om gemakkelijk en voordelig op en af te bouwen.

Copyright 2022 © All rights Reserved | SMART. Klantcontact